Alla inlägg den 31 januari 2011

Av C&M - 31 januari 2011 21:29

Jag har varit så duktig de senaste veckorna och tränat flera kvällar i veckan. Det verkar som jag har hittat lite flow i gången och löpningen på bandet. Jag klarar 5km utan några större problem. Dock tycker jag det är skittråkigt att jag inte kan springa 5km, utan jag måste gå emellanåt för att orka med. Mitt stora gissel är min höft. Den gör ont. Förra veckan var jag hos läkaren och de röntkade höften från alla vinklar och den här veckan ska det komma svar på om det är nåt muskulärt eller om det är höftleden som är kajko. Det skulle inte stärka mitt självförtroende att vara 30 år och ha en trasig höft. Jag känner inte av höften särskilt mycket när jag joggar och springer, men när jag går gör jag det. De symptomen säger mig att det kanske inte har med leden att göra utan med musklerna men man vet ju aldrig. Lite orolig är jag. Vi får se vad som händer


//C

Ovido - Quiz & Flashcards