Alla inlägg den 22 juli 2010

Av C&M - 22 juli 2010 21:05

Nu är det bara en dag kvar. Det känns konstigt men skönt. Semester! ordet klingar så härligt men nu har jag sett att vädret ska bli taskigt. det är väl typiskt. Ja, ja jag får väl ta det som det är. I september blir det förmodligen lite värme i Kroatien. Härliga tider. Nu är det lite friidrott på tv. Det är trevligt att titta på.


Idag har mor min flängt runt med en väninna inne i stan, sprungit runt hela innerstan. Det orkar inte ens jag längre. Hm.... Jar har mer ont i höften än en 75åring tror jag.


Det som är kanonbra med friidrotten nu är att man inte får tjuvstarta alls längre. Första tjuvstartare blir diskad. Det ska inte löna sig att fuska, men det är väl en massa som dopar sig ändå. Hoppas det blir lite spjutkastning ikväll.


1 enda liten dag kvar.


//C

Ovido - Quiz & Flashcards