Alla inlägg den 18 juli 2010

Av C&M - 18 juli 2010 23:00

Jag fullkomligt avgudar den här filmen. Vi pratade om den i går kväll och var tvugna att titta på den ikväll. Den är så underbar!


//C

Av C&M - 18 juli 2010 21:23

Här försöker man vara duktig och stryka sina kläder så man inte ser ut som ett skrynkligt härke och så hoppar ett elakt strykjärn på en. Det tycker jag är elakt!!  

Kolla va ont det gör!!


Vi spelade lite Yatzy på altanen i eftermiddags och katterna hängde runt oss. Brutus ska alltid in på de trängsta ställerna. Först trängde han ner sig i vår tärningskastarkarton och sen la han sig så fint bakom jordgubbslådan.    


Sen försökte jag ta en bild på Zlatan men ingen blev särskilt bra för han satt och slickade sig runt munnen hela tiden. Den här blev skaplig. Kolla jättemorrhåren!!


//C

Av C&M - 18 juli 2010 20:27

Men seriöst, hur mycket TV Zlatan kan TV 4 bli? Varför frågar man Michael Laudrup om vad han tycker om Zlatan? Patetiskt!


//C

Av C&M - 18 juli 2010 19:44

Nu är det bara en vecka kvar och som jag längtar! Jag har dock en känsla av att den sista veckan kommer bli jobbig. Det kommer ringa mycket. Men jag ska tänka framåt. Fast det är lite tråkigt också eftersom det är min sista vecka helt och hållet på TL Detect. Jag kommer sakna mina kollegor.


5 arbetsdagar kvar.


//C

Ovido - Quiz & Flashcards