Alla inlägg den 30 mars 2010

Av C&M - 30 mars 2010 22:48

Det har varit några tunga veckor och det ser inte ut att bli någon ljusning på det än. Den enda räddningen är att jag får åka till min familj i påsk. Det ska bli så kul att träffa dem. Det har jag inte gjort sen nyår. Min lilla mamma, pappa, syster och Tim. Saknar dem.


//C

Av C&M - 30 mars 2010 21:21

Menar med mitt förra inlägg att AIK är de som alltid slipper undan straff. De två andra klubbarna har fått hårda straff och har, hoppas jag, lärt sig att ta visst ansvar att rensa bland leden hos sina supportrar och sen även anordna bättre arrangemang med högre säkerhet. Den läxan får ju aldrig AIK utan får dras med sina problem i publiken.Vad gäller intresset för idrotten så står jag fast. Leksand hade ett publiksnitt i årets serie på 4785 personer och AIK endast 2460. Djurgården är lite bättre med 7000 i snitt. Tycker ändå det är lite. I ett sånt stort upptagningsområde ska intresset vara större kan man ju tycka. Om det procentuellt med invånarantal, skulle gå lika mycket folk på hockey i stockholm som i Leksand, eller Dalarna för den delen så skulle inte globen räcka till på långa vägar. I övrigt en tung dag...//M

Ovido - Quiz & Flashcards