Alla inlägg den 21 september 2009

Av C&M - 21 september 2009 00:16

På tisdag sticker vi iväg... tojoho!! men för mig som är lite flygrädd e det lite jobbigt nu. Jag är lite smårädd för att vi aldrig kommer hem igen... Ska inte tänka så men det är svårt att låta bli när man är rädd för att flyga.


Idag har vi varit och fixat lite grejer. jag har köpt en ny bikini. Det behövdes. Knallrosa överdel och svarta trosor. Jag köpte även Camilla Läckbergs nya bok. Vi får se om det är något att ha. Nu ska man äntilgen få veta hur det gick för Erika och hennes syster.


Såg idag att Jimmy Choo ska göra en kollektion för H&M. Jag struntar i kläderna, men fan... ett par skor måste man ju ha, eller en väska kanske...... Bilder hade läckt ut om man kan kika lite på dem här. Jag har en känsla av att jag kommer stå utanför H&M som en sån där crazy insane person som man har sett tidigare år när H&M har samarbetat med andra klädföretag. Kanske får man lite sällskap av någon?


//C

Ovido - Quiz & Flashcards