Alla inlägg den 19 september 2009

Av C&M - 19 september 2009 22:02

har insett nu när jag har tittat på bilderna från Mia och Davids bröllop att jag har jävligt taskig hållning på var enda jäkla blid... Illa Cicci!!

Av C&M - 19 september 2009 21:53

hm... har inte fått tag på henne idag. Tror inte hon jobbar ikväll. Blir nästan lite orolig. Kan vara vinet eller så är jag bara utomordentligt orolig av mig.


Idag har vi haft en väldigt informell sammankomst med de boende i vår bostadsrättsförening. Vi är en nybildad förening och PEAB har fortfarande representanter som sitter i styrelsen. Från föreningen har vi bara tre personer som får vara med och leka lite. Men sedan, i vår ska vi ta över själva. Det gick bra att ha mötet. folk pratade men en del människor är roliga... det kan man väl säga i alla fall.


Det har blivit lite förändringar på jobbet. Nu ska vi jobba 8.30-19 tre dagar i veckan, och vi ska ha öppet på luncherna också. Vi får väl se hur det blir. jag är rädd för att det kommer ge oss mindre tid. Att vi kommer känna oss mer stressade.


//C

Ovido - Quiz & Flashcards