Alla inlägg den 8 september 2009

Av C&M - 8 september 2009 21:22

Livet är väl i allmänhet lite jobbigt nu... Det är knappt så jag orkar tänka på imorgon. Ska det verkligen vara såhär? Jag vill ju bara må bra. Men det gör jag inte just nu. Trycker i mig massa godis för att det känns bättre just då. Det är väl så såna som jag reagerar på deppiga perioder. Vi äter och går upp i vikt. Efter jobbet idag åkte jag in på Willys och köpte en påse risen... det är karaktär... Va fan ska man göra då? M är skitduktig och har varit och tränat hårt både igår och idag. Jag var på gymet i en halvtimme i går och inget idag för att jag jobbade över till 18 och orkade inte efteråt... Måste dit i morgon.

Ja, ja... ska väl inte säga att allt är kasst. Men vissa element i livet är inte så kul. Vad ska man göra åt det?

//C

Av C&M - 8 september 2009 19:12

Nu har de ändrat bloggagratis... det var jag inte beredd på. Men det var väl roligt. lite roliga grejer typOskyldig och Guld i mun.

Idag blev det att jobba över. Jag hade tänkt träna igen men jag hade för mycket att göra på jobbet. Det är så jäkla mycket att göra just nu. Lite jobbigt är det för jag känner mig inte på topp just nu. Kroppen och huvudet är segt och mitt humör är inte det bästa. Hoppas det vänder någon gång Skrikandes. Ikväll är det premiär på IDOL!!! vad roligt det ska bli... I love de första programmen med alla som gör bort sig. Imorgon är onsdag... lillördag... snart helg!


//C

Ovido - Quiz & Flashcards