Alla inlägg den 3 september 2009

Av C&M - 3 september 2009 23:20

Vilken hektiskt vecka det här har varit. Mycket har man hunnit med men nu är den snart slut och det ska bli så skönt med helg. Det var länge sedan jag var så här trött en vardagskväll men bio till sent i tisdags, kickoff i går och restaurangbesök ikväll när M å jag firade att vi har varit tillsammans i 10 år, gör att jag är helt slut. Jag vet i och för sig inte om det är något att fira när vi har blivit så gamla... Vi firde på Operakällaren. Det var flådigt måste jag säga, men väldigt gott men inte så väldigt mycket mat i huvudrätten. Men jag måste säga att det uppvägdes av de mycket trevliga mellanrätterna de serverade innan huvudrätten, innan desserten och sedan bjöd de på tryffel och andra små dessert grejer till kaffet. Mycket trevligt. Så jag är proppmätt! Härlig kväll! och äntligen fick jag användning för mina Chloéskor. Ann-Charlott trivdes... Imorgon hoppas jag dock att jag orkar skriva mer om min klavertramp på fina restaurangen.... orkar inte nu.


sov gott!


//C

Ovido - Quiz & Flashcards