Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av C&M - 15 augusti 2010 19:21

Just nu har VH1 en countdown med världens bästa videor. Den här dök upp. Varför??


//C

Av C&M - 15 augusti 2010 17:00

Idag har jag invigt min nya bakmaskin. Va den är bra. Jag bakar de här bröden, men om det är någon som är sugen på att prova, glöm 6dl vetemjöl. Det behövs minst 8 dl, annars bli degen alldeles kladdig och ohanterlig. Jag tog precis ut den första plåten ur ugnen, får se hur de smakar sen.


Det börjar dra ihop sig. om 16 timmar ska jag vara på mitt nya jobb. Är ganska nervis. Jag hoppas det går bra.


Såhär glad var M när vi var i Borgholm...

 

Den här enomra spindeln satt utanför lägenheten. Han flyttade sig mellan olika ställen. Den ser kanske inte så stor ut men det var den största spindel jag har sett som inte har funnits på djurparker och djuraffärer...


Vi tog en tripp till Malmö, men stannade först i Lund och körde vidare till Smygehamn.

Lunds domkyrka. Den är lite mystisk.

 

Här har vi hela Sverige bakom oss.

Middag på Lilla Torg


När vi åkte hem var Zlatan helt hopplös. Han skrek och skrek så vi fick ta ut honom ur buren och ha honom i knät. Då höll han sig lugn. Vi tycker dock inte om att göra så. Det är för katternas egen säkerhet som vi vill ha dem i bur men ibland orkar vi helt enkelt inte höra hans jamande.

Zlatan i M:s knä.


Det var vår semster i korthet.


//C

Presentation

Omröstning

Röstade du på Sverigedemokraterna?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards