Alla inlägg den 4 december 2010

Av C&M - 4 december 2010 22:45

Idag är jag stolt över att vara Leksing. Är mycket starkt att resa sig efter två, rent ut sagt, skitmatcher och vinna den första matchen på åtta år i Malmö. Trodde, ärligt talat, att det skulle bli storpisk idag mot ett hemmastarkt Malmö men ibland är det så skönt att ha fel. Av de bilder jag sett av matchen (målen i stort sett) så verkade viljan att gå rakt på mål och då även skjuta vara större och det är så hockeymatcher vinns. Härligt! Bara att hålla i nu.


Så glad för min lilla snutta nu! Puss på dig...


//M

Av C&M - 4 december 2010 22:07

Idag är jag så lycklig. Lyckligare än jag varit på länge. Det är så härligt! Ibland händer sånt som man bara kunnat drömma om och just nu känns det som en dröm. Det kommer ta ett tag innan jag fattar.


Det händer grejer  i kalmar... Synd bara att det är precis utanför mammas hus.... där ligger jag och sover!!!!


Det har öppnat en ny thairesturang här ute i förorten. Den är riktigt bra. Eller... vi har bara provat en rätt men den var jätte god. Tyärr ligger den i lokalen där ett jättegott pastaställe låg förut... jag blev så förvånad när jag såg det. Hade ingen aning... Tråkigt...


//C

Ovido - Quiz & Flashcards