Direktlänk till inlägg 15 november 2010

Måndag hela veckan

Av C&M - 15 november 2010 21:31

Inatt hade jag riktigt svårt att somna. Låg vaken länge men somnade förmodligen av en liten stund och hade inte riktigt koll på tiden. Jag hade länge stört mig på att M lät, det lät som han höll på att greja med PSPt och for runt och grejade. Så när jag inte kunde somna ordentligt (trodde jag) klev jag argt upp ur sängen för jag behövde kissa. Jag röt till mot M lite också, att han skulle ligga stilla och sova. Då hör jag en nyvaken röst säga: Vaddå? vad har jag gjort? Då ser jag att klockan är typ ett och att jag hade somnat av ett tag och under den tiden hade M somnat och lät inget alls.


Sorry älskling


//C

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C&M - 11 februari 2012 20:58

Jag går runt på stan och känner sig som världens tjockaste och fulaste människa. Så går jag in i en provhytt och ser nån i spegeln som faktiskt inte ser så jävla tjock ut... tänker hm... hon ser ju nästan, men bara nästan, ok ut... undrar hur det kän...

Av C&M - 16 oktober 2011 17:21

För två år sedan skrev jag här om att jag va rädd för att en Irit va på gå... Den där jäkla iriten verkar gå som ett klockspel... eller vad man nu säger... Den här helgen fick jag en igen. Den verkar gå på schema. Förra året hade jag inflammationen i...

Av C&M - 15 oktober 2011 00:42

Det här är roligt. Katten påminner så jäkla mycket om Brutus...   //C ...

Av C&M - 15 oktober 2011 00:19

Det är bara att inse att man blir äldre... Fy fan va tråkigt det är! Att inse att jag spenderade mina twenty something med att vara tjock som en blobb känns ju sådär lagomt kul också. Nu får man liksom göra det man kan för att inte se ut som 7 svåra ...

Av C&M - 8 september 2011 21:27

Usch och fy va tragiskt. En så ung människa och ett sånt förjävligt öde. Jag kan inte ens försöka börja förstå vad hans familj går igenom just nu. Han verkade vara en ganska skön kille. Jag har två minnen av honom som står i särklass från alla andra....

Ovido - Quiz & Flashcards