Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av C&M - 14 augusti 2011 23:31

Något chockartat hände i går. Jag har ju letat lite efter mammas släktingar i USA och i veckan skickde jag ett brev till amerrkat... I lördags kom ett mail med ämne "Peterson relatives from the US". Herregud vad glad jag blev mitt i allt annat som händer just nu. Det var min mammas kusinbarn som skrev, alltså min syssling om jag har allt rätt. Så jäkla roligt! Han och hans familj bor i Minnesota, precis som hans bror, min andra syssling. De har barn båda två och den ena har barnbarn. Det är helt fantastiskt att ha hittat familj på mammas sida. Vi har alltid vetat att mamma hade farbröder som emigrerade till USA men har inte vetat om det finns nu levande släktingar. Det gör det! Mitt letande mitt i nätterna under semestern gav resultat. Nu vill jag veta så mycket som möjligt om dem och deras fanmiljer. Det är en helt ny värld. 


Samtidigt som det här roliga händer, oroar jag mig just nu oxå. Jag vill att allt ska bli bra och hoppas och tror att det blir det!


//C

Ovido - Quiz & Flashcards