Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av C&M - 10 augusti 2011 21:42

Började med GI igen i går... De här första dagarna är döden... jag är hungrig nästan hela tiden och lite sur och grinig. Det är inte så kul för de som är runtomkring mig. Nu sitter jag och väntar på att få gå och lägga mig för jag är hungrig och vill sova bort hungern. Vi har inget bra mellis hemma heller. Så här sitter jag och försöker dricka mig mätt. Går väl sådär. Kommer väl få gå upp och kissa 17 gånger inatt. 


Jag blir så förvirrad av det här med GI. Man ska äta kolhydrater men inte för mycket. Vad för kolhydrater ska man äta? En del "experter" säger: ät fullkornspasta! det går bra. inte för mycket bara. Andra säger, ät inte fullkornspasta! vem ska man tro på?Så hungrig som jag är nu och så förvirrad som jag är skulle jag kunna skita i GI och bara äta vanilgt igen, 3 mål mat om dagen. Då går jag säkert också ner i vikt. Äsch... jag vet inte. Det jag vet är att jag vill gå ner 10 kg innan vi åker till Hawaii... Vill, vill, vill!!


//C

Ovido - Quiz & Flashcards