Alla inlägg den 21 juli 2011

Av C&M - 21 juli 2011 00:24

Nu börjar den komma, den där ordentliga besvlikelsen över att Take That konserten blev inställd. Ja, ja... jag vet det är inte världens bästa band och det är ett pojkband och bla bla bla... men jag hade sett fram emot konserten i mer än ett halvår. Jag var så taggad. Det skulle bli så kul. Det kom som ett slag i magen. Jag blev alldeles varm och tom. Det var nån tjej på bussen som sa "det är inställt". En mening jag inte kommer glömma i första taget. De kommer förmodligen inte göra några fler turneér tillsammans. Särskligt inte med Robbie Williams i gruppen. FAN FAN FAN! Vi hade tankar på att dra till tyskland och kolla istället men vi drog ut på det för länge. Nu är det bara München som är aktuellt där det finns platser kvar men det är hur jävla långt som helst dit.


BLÄ!!


Nu tror jag det blir Britta Spjut i oktober istället....


Vi hade jäkligt trevligt i Köpenhamn iaf men danskar är speciella. De är inte blyga och ganska håriga...


//C 

Ovido - Quiz & Flashcards