Alla inlägg den 1 juli 2011

Av C&M - 1 juli 2011 20:33

Nu har jag haft ont i ryggen i två veckor. Det har gått upp och ner. Jag är ju så dum så när det börjar kännas bättre tycker jag att jag kan göra massa grejer... å så går det åt helvete... men de senaste dagarna har det känts bra. Tills i morse. När jag vaknade kändes det som ryggen hade krampat ihop helt så det blev sjukskrivning och en trip till doktorn. Men det blev väl ingen större utvärdering. Hon sa att det var nån muskel som var skadad och spänd och jag fick muskelavslappnande och smärtstillande tabletter. Vi får väl se...


Annars då? Tja... 1 vecka till semestern. Kommer bli en kämpig vecka för jag har mycket att göra. Tur att man gillar sitt jobb.


Va på bio går och såg Tansformers. Den va ganska bra men den va i 3D och det hade en jobbig effekt på mina ögon och mitt huvud. Ska nog inte köra nå fler såna filmer. Det var en serie jag gillade när jag va liten men en sak jag har tänkt på efter filmen är hur barbarisk den var. Nästan på gränsen till obehaglig på slutet... hm... eller är det bara jag som är överkänslig?


Nu? Lugn fredagskväll, mys och värktabletter


//C


Ovido - Quiz & Flashcards