Alla inlägg den 17 maj 2011

Av C&M - 17 maj 2011 23:13

Nu undrar jag om det är helt slut med kärringen. Idag på träningen kände jag hur det började göra ont i låret, det är jag i och för sig ganska van vid, men nu gjorde det ondare och ondare. DET är jag inte van vid. Tillslut gjorde det så ont att jag inte kunde fortsätta. Vad fan är det för fel???? Dessutom har jag börjat få ont i magen när jag är hungring. Inte sådär ont som det gör när det kurrar, utan värre. Det suger i magen och är obehagligt. Nu har jag också ont... verkar göra ont mest hela tiden nu... BLÄ!!! Har jag fått magkatarr? Det skulle inte förvåna mig eftersom det har varit otroligt mycket som hänt de senaste veckorna och det är sjukt mycket att tänka på med bröllop och allt. Det ska ju va roligt nu... inte göra ont i magen!!


//C

Ovido - Quiz & Flashcards