Direktlänk till inlägg 19 mars 2011

Löshår

Av C&M - 19 mars 2011 20:22

Idag har jag skaffat en sak som jag kan kryssa från listan på inköp till bröllopet. Löshår... Uj vad det låter fult, men det är vad det är. Extensions kallas det visst, men löshår är ju vad det är. Det var fint i alla fall. Flöt ihop med mitt hår jättebra och det var ganska mycket. Håret är gjort av riktigt hår, så det går att styla och greja med. Min frissa varnade mig för att ta syntetiskt hår för då kan hon i stort sett inte göra nåt med det. Jag ska ha en väldigt klassisk frisyr, helt bakåt med håret i en bulle bakpå, typ såhär. Jag ska slöja, som hon på bilden så jag tror det blir bra med en sån frisyr.


Letade efter BH gjorde jag också, svårt att hitta nåt som ska sitta bra under klänningen. Det är lite knepigt att ta med sig klänningen till affären liksom... hm... får försöka lösa det på nåt sätt. Köpa hem flera och testa kanske.


Nu är jag ganska trött. Vi har varit igång sen 9 imorse. Jag har börjat vakna senaste tiden... kan det var åldern som gör det? Det kan va skönt dock för man får mycket mer tid på dagen då. M och jag har alltid varit experter på att sova länge och vara uppe sent på natten. Riktiga nattugglor, och det är ju så mysigt att sitta uppe på nätterna och titta på film och bara va tillsammans. Vi får återuppta den traditionen på semestern   


//C

 
 
Tessan

Tessan

20 mars 2011 20:59

Har du satt i det oxå eller köpt hem det bara?

http://girlnextdoor.bloggplatsen.se

C&M

20 mars 2011 22:16

Har det inte hemma än. ska hämta det nästa lördag. Kommer nog inte sätta i det förrän jag träffar min frissa för provuppsättning för jag har ingen aning om hur man gör =(

 
Ingen bild

talor

23 januari 2012 19:58

wholesalewigsonline.com rekommenderar .. Jag köpte själv en hel del EUROPEISKT ÄKTA LÖSHÅR hårförlängning, löshå, SILICONTRÄNS TEJP HÅRFÖRLÄNGNING,peruker från wholesalewigsonline.com Jag fick mitt hår så fort och det är absolut den mjukaste, vackraste hår jag någonsin sett är det alltid smidigt och förtjusande, är kvaliteten på håret underbara, detta hår awesome! håret var enkel att underhålla och jag älskar den naturliga looken av det jag fick massor av komplimanger! utmärkt kvalitet och hållbarhet, är det lätt att arbeta med och upprätthålla

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C&M - 11 februari 2012 20:58

Jag går runt på stan och känner sig som världens tjockaste och fulaste människa. Så går jag in i en provhytt och ser nån i spegeln som faktiskt inte ser så jävla tjock ut... tänker hm... hon ser ju nästan, men bara nästan, ok ut... undrar hur det kän...

Av C&M - 16 oktober 2011 17:21

För två år sedan skrev jag här om att jag va rädd för att en Irit va på gå... Den där jäkla iriten verkar gå som ett klockspel... eller vad man nu säger... Den här helgen fick jag en igen. Den verkar gå på schema. Förra året hade jag inflammationen i...

Av C&M - 15 oktober 2011 00:42

Det här är roligt. Katten påminner så jäkla mycket om Brutus...   //C ...

Av C&M - 15 oktober 2011 00:19

Det är bara att inse att man blir äldre... Fy fan va tråkigt det är! Att inse att jag spenderade mina twenty something med att vara tjock som en blobb känns ju sådär lagomt kul också. Nu får man liksom göra det man kan för att inte se ut som 7 svåra ...

Av C&M - 8 september 2011 21:27

Usch och fy va tragiskt. En så ung människa och ett sånt förjävligt öde. Jag kan inte ens försöka börja förstå vad hans familj går igenom just nu. Han verkade vara en ganska skön kille. Jag har två minnen av honom som står i särklass från alla andra....

Ovido - Quiz & Flashcards