Direktlänk till inlägg 18 april 2010

Helgen går så fort

Av C&M - 18 april 2010 19:59

Hur kan helgen gå så fort när man inte gör något speciellt? Igår gjorde vi... ja, vad gjorde vi? Ingenting tror jag. En sväng ut och sen hem igen och glo på tv hela kvällen. Men guuuuuud va det är skönt.

Va fasen har jag gjort med texten? Är den inte liten?

Idag har vi i och för sig hunnit med att handla lite, köpa kratta, kratta gräsmattan, tvätta fönster, möblera om i sovrummet(det var inge mysigt där) och gjort en stek i lergryta. Shit va gott det var. Nu blir det en riktigt slapparkväll med HIMYM och Big bang theory.

Jag hörde om en urdersökning som säger att 95% av alla bliförare tycker att de är utomordentligt duktiga på att köra bil. Jag kan tala om för i alla fall 70% av alla de idioterna att de inte kör som gudar. Långt ifrån. Det gör mig mörkrädd att de flesta alltså tycker att de kör bil bra eftersom jag dagligen stöter på folk som kör som idioter, inte använder blinkers, ligger i röven på andra, kör mot rött, pratar i mobil och sminkar sig samtidigt i bilen osv. Dessa människor är inte bra bilförare. Jag säger inte att jag kör bäst, men jag använder i alla fall blinkers och sminkar mig och pratar inte i telefon samtidigt. Jag försöker hålla avståndet och kör inte mot rött. Det finns säkert andra saker jag gör som kvalificerar mig till en sämre förare. Men det finns fan de som är sämre!!!!!

Nä, nu måste jag njuta av söndagskvällen och hoppas att nästa vecka blir en bra vecka. I alla fall de första fyra dagarna, fredagen blir inge kul. Håller tummarna för måndag och tisdag. Det blir spännande.

//C

 
 
Nicke

Nicke

18 april 2010 23:38

vad händer på fredag?

http://www.domarn.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C&M - 11 februari 2012 20:58

Jag går runt på stan och känner sig som världens tjockaste och fulaste människa. Så går jag in i en provhytt och ser nån i spegeln som faktiskt inte ser så jävla tjock ut... tänker hm... hon ser ju nästan, men bara nästan, ok ut... undrar hur det kän...

Av C&M - 16 oktober 2011 17:21

För två år sedan skrev jag här om att jag va rädd för att en Irit va på gå... Den där jäkla iriten verkar gå som ett klockspel... eller vad man nu säger... Den här helgen fick jag en igen. Den verkar gå på schema. Förra året hade jag inflammationen i...

Av C&M - 15 oktober 2011 00:42

Det här är roligt. Katten påminner så jäkla mycket om Brutus...   //C ...

Av C&M - 15 oktober 2011 00:19

Det är bara att inse att man blir äldre... Fy fan va tråkigt det är! Att inse att jag spenderade mina twenty something med att vara tjock som en blobb känns ju sådär lagomt kul också. Nu får man liksom göra det man kan för att inte se ut som 7 svåra ...

Av C&M - 8 september 2011 21:27

Usch och fy va tragiskt. En så ung människa och ett sånt förjävligt öde. Jag kan inte ens försöka börja förstå vad hans familj går igenom just nu. Han verkade vara en ganska skön kille. Jag har två minnen av honom som står i särklass från alla andra....

Ovido - Quiz & Flashcards