Direktlänk till inlägg 12 april 2010

Sjuka människor

Av C&M - 12 april 2010 22:24

Vilka äckliga, vidriga, fasansfulla idioter det finns i världen....Hur FAN kan en människa vara så sjuk i huvudet att man utsätter försvarslösa djur för en så horribel sak....Jag mår så illa när jag hör om det.....Finns inget straff hårt nog för det...Men är ju inga killar med höga studieskulder som gör detta vidriga. För trots att de syns göra det på filmen så NEKAR dom till det. IDIOTER!!!! Fy fan.....

//M

 
 
Ingen bild

Ulvi

12 april 2010 23:14

Det är tyvärr vanligt bland vissa invandrargrupper som håller på med kamphundar. I Järfälla sparkar turkiska barn med igelkottar tills de dör. När en granne tar barnet till föräldrarna för att berätta får grannen en hämndlysten fiende på halsen. Sveriges lagar är tama men synen på djur är horribel i vissa länder, den tar de med sig.

 
Ingen bild

Helena

12 april 2010 23:59

Jag saknar nästan ord efter att ha sett vad dessa fyra unga vuxna män utsatte dessa värnlösa kaniner för. Önskar att domen de får kommer att ge dem en chans att inse och tänka efter vad de har blivit och att de förhoppningsvis tillfrisknar en dag. Det är för mig helt obegripligt att man kan vara så grym och känslokall. Människor som skrattar och njuter av sånt här är inte människor.

 
Ingen bild

nitabking@yahoo.com

13 april 2010 02:42

Dom borde vara på ett pykisk anstalt för livet, dom är helt enkelt farliga.
Anita

 
helga

helga

13 april 2010 08:44

jag såg också detta inslag på ABC o Rapport och tycker det är fruktansvärt. Jag finner inte ord...

http://helga1.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Roger

13 april 2010 09:50

Straffet ska efterlikna brottet. Ta ut killarna i skogen och elda upp dom sakta.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C&M - 11 februari 2012 20:58

Jag går runt på stan och känner sig som världens tjockaste och fulaste människa. Så går jag in i en provhytt och ser nån i spegeln som faktiskt inte ser så jävla tjock ut... tänker hm... hon ser ju nästan, men bara nästan, ok ut... undrar hur det kän...

Av C&M - 16 oktober 2011 17:21

För två år sedan skrev jag här om att jag va rädd för att en Irit va på gå... Den där jäkla iriten verkar gå som ett klockspel... eller vad man nu säger... Den här helgen fick jag en igen. Den verkar gå på schema. Förra året hade jag inflammationen i...

Av C&M - 15 oktober 2011 00:42

Det här är roligt. Katten påminner så jäkla mycket om Brutus...   //C ...

Av C&M - 15 oktober 2011 00:19

Det är bara att inse att man blir äldre... Fy fan va tråkigt det är! Att inse att jag spenderade mina twenty something med att vara tjock som en blobb känns ju sådär lagomt kul också. Nu får man liksom göra det man kan för att inte se ut som 7 svåra ...

Av C&M - 8 september 2011 21:27

Usch och fy va tragiskt. En så ung människa och ett sånt förjävligt öde. Jag kan inte ens försöka börja förstå vad hans familj går igenom just nu. Han verkade vara en ganska skön kille. Jag har två minnen av honom som står i särklass från alla andra....

Ovido - Quiz & Flashcards